
Frequently asked questions
- Je možné někde zjistit ceny volání do zahraničí a tarify pro Českou republiku?
- Jaké audiokodeky služba IPVOX podporuje ?
- Mohu službu IPVOX používat i ve firmě ?
- Budu dostávat výpis každý měsíc?
- Poskytuje IPVOX detailní výpis volání?
- V jakých časových intervalech je služba účtována ?
- Jaké potřebuji připojení k internetu pro IP telefonii ?
- Je možné prostřednictvím služby IPVOX faxovat ?
- Neprošlo mi dobití kreditu přes kreditní kartu s odpovědí, že autorizace byla odmítnuta. Co s tím mám dělat ?
- Kde všude mohu využívat službu IPVOX ?
- Lze volat ze sítě IPVOX na pevné linky, případně mobily a naopak ?
- Jaká je tarifikace u služby IPVOX?


Je možné někde zjistit ceny volání do zahraničí a tarify pro Českou republiku?
Kompletní ceník volání a tarifů je uveden v sekci Ceník. Tento ceník je pravidelně aktualizován dle oznámených změn ze strany ostatních telefonních sítí.

Jaké audiokodeky služba IPVOX podporuje ?
Seznam podporovaných kodeků není uzavřený. V současné době podporujeme tyto kodeky: G.729, GSM, G.711a (PCMA) a G.711u (PCMU). Pořadí odpovídá doporučovanému pořadí pro co nejmenší datovou zátěž Vašeho připojení k Internetu.

Mohu službu IPVOX používat i ve firmě ?
Ano. Službu IPVOX ocení i firmy. V případě zájmu mohou firmy využívat i standardního POSTPAID režimu, tedy pravidelné měsíční fakturace za uskutečněné hovory. Prostřednictvím IP adaptérů je možné připojit stávající pobočkové ústředny. Pro ISDN linky jsou ale třeba speciální adaptéry, kontaktujte nás a my pro vás vymyslíme řešení.

Budu dostávat výpis každý měsíc?
Zákazníci IPVOXu standartně nedostávají výpis hovoru tištěnou formou. Výpis hovorů si mohou zákazníci IPVOXu vytisknout nebo uložit v elektronické podobě, prostřednictvím svých účtů u IPVOX. Pokud však zákazníci na tištěné podobě podrobného výpisu hovorů budou trvat, může jim být zasílám současně s tištěnou fakturací. Upozorňujeme, že tato doplňková služba není bezplatná.

Poskytuje IPVOX detailní výpis volání?
Ano. Po přihlášení na Váš účet u IPVOX si můžete vytisknout nebo uložit v elektronické podobě podrobný výpis uskutečněných hovorů.

V jakých časových intervalech je služba účtována ?
Většina hovorů služby IPVOX je účtována sekundovými tarify od počátku hovoru. V praxi to znamená, že pokud je cena za 1 minutu 0,52 Kč a hovor byl v délce 10 sekund, cena za provolaný hovor je vypočtena z následujího vzorce: (0,52/60)*10=0,09 Kč [zaokrouhleno nahoru]. Hovory na informační linky, audiotextové služby a loterii jsou účtovány minutými tarify.

Jaké potřebuji připojení k internetu pro IP telefonii ?
Pro bezproblémové používání služby IPVOX potřebujete internetové připojení : A.) minimálně 64 kbit/s při použití kodeku G.729 za předpokladu, že konektivitu používáte i pro běžné brouzdání po netu. Samotný audiokodek spotřebuje celkem 24 kbit/s pro každý směr, tzn. 24 kbit/s příchozí kanál, 24 kbit/s odchozí kanál jednoho hovoru, takže pokud máte vyčleněnou konektivutu jen pro IP telefonii, stačí vám zmíněných 24 kbit/s. B.) minimálně 128 kbit/s při použití kodeku G.711 pro každý hovor, opět za předpokladu, že IP telefonie poběží na společné konektivitě s brouzdáním po netu. Samotný audiokodek G.711 spotřebuje celkem 80 kbit/s pro každý směr, tzn. 80 kbit/s příchozí kanál, 80 kbit/s odchozí kanál jednoho hovoru, takže pokud máte vyčleněnou konektivutu jen pro IP telefonii, stačí vám zmíněných 80 kbit/s. Odezva spojení mezi účastníky by neměla přesáhnout 150 ms. Rychlost a odezvy spojení by měly být stabilní.

Je možné prostřednictvím služby IPVOX faxovat ?
Faxové služby síť IPVOX zatím neumožňuje. Tuto službu připravujeme na léto 2007 jako samostné připojení k nové faxové ústředně.

Neprošlo mi dobití kreditu přes kreditní kartu s odpovědí, že autorizace byla odmítnuta. Co s tím mám dělat ?
Problém je zpravidla na Vaší kartě. Důvodů, proč Vaše platba nebyla přijata může být několik: 1. Nemáte na Vaší platební kartě povolené platby přes internet. Postup : obraťte se na Vaši banku a potřebnou funkci karty se nechte zprovoznit 2. Platba Vám nebyla povolena z důvodu překročení měsíčního/týdenního/denního limitu. Postup: zkuste to později v novém limitním období 3. Nemáte na účtu v bance dostatek financí. Postup: ověřte si stav Vašeho bankovního účtu

Kde všude mohu využívat službu IPVOX ?
Kdekoli na světě, kde máte k dispozici internet s odpovídající konektivitou a latencí. Upozorňujeme, že dle platné legislativy, není možné používat veřejné české telefonní číslo mimo příslušnou oblast, tzn. mimo Českou republiku resp. u geografických telefonních čísel mimo příslušný kraj.

Lze volat ze sítě IPVOX na pevné linky, případně mobily a naopak ?
Ano, ze sítě IPVOX, lze volat na všechny pevné a mobilní linky, včetně volání do zahraničí. Uživatel nebo správce telefonního účtu si může nastavit, zda omezí volání jen v bezplatném režimu, tzn. jen v síti IPVOX a v sítě partnerů nebo povolí volání navíc na české pevné a mobilní linky nebo ponechá nastavení bez omezení a tudíž uživatel bude moci volat neomezeně po celém světě. Do sítě IPVOX se dovoláte ze všech pevných i mobilních sítí nejen z ČR, ale i z celého světa vždy a to i v případě, že uživatelské číslo má nastaveno jen bezplatnou zónu.

Jaká je tarifikace u služby IPVOX?
Tarifikace u služby IPVOX je 1+1, to znamená, že Váš hovor je účtován již od první sekundy.
If you want to send a question for the IPVOX services, use the form bellow. Use the form also when you need to add a new address to our database. Thank you.